STS Administrationsmodul frigivet i produktionsmiljøet

Fra den 27. november 2017 kan leverandører og myndigheder anvende STS Administrationsmodul i produktionsmiljøet.

Med lanceringen af STS Administrationsmodul er det muligt for leverandører og myndigheder selv at administrere opgaver som indgåelse af serviceaftaler og oprettelse af it-systemer, jobfunktionsroller og brugersystemroller.

De it-systemer, der fremadrettet skal administreres i det nye STS Administrationsmodul, er systemer, der er migreret fra Serviceplatformen, Security Token Service og Context Handleren. It-systemer, der kun findes på Serviceplatformen, skal fortsat administreres i Serviceplatformen administrationsmodul.

Vejledninger og tilbagemeldinger om fejl og ændringsønsker

Vejledninger til, hvordan man som leverandør og myndighed tilgår og anvender STS Administrationsmodul, kan hentes på KDI’s hjemmeside.

Fejl og mangler, der afdækkes i forbindelse med brug af STS Administrationsmodul, skal indrapporteres i denne skabelon og sendes til Serviceplatformens helpdesk via helpdesk@serviceplatformen.dk

Hvis der er ændringsønsker til STS Administrationsmodul, skal denne formular benyttes og sendes til serviceplatformen@kombit.dk. Herefter vil KOMBIT gennemgå ændringsønskerne og vende tilbage på mail med en status til afsenderen.

Fremtidige aktiviteter på STS Administrationsmodul

Yderligere information vedrørende fremtidige migreringer og releases - inklusive indhold og tidsplaner - bliver udsendt primo 2018.

 

Kontakt

Chefkonsulent / It-konsulent
3268 0493